RYLA-konferens

fredag 20 april 2007 15:00 - söndag 22 april 2007 17:00, <B>Leufsta Bruk</B> i norra Uppland. <br>(ca 14 mil från Stockholm)

Tierps Rotaryklubb genomförde i april 2006 en succéartad RYLA, se bifogad utvärdering. Uppmuntrad av framgången och det stora intresset har klubben beslutat att sponsra en tvådagars ledarskapsutbildning inom ramen för RYLA den 20-22 april, 2007. Utbildnngen genomförs i samarbete med Koestenbaum Institute.

Målet är att genomföra ledarskapsutbildning för ledarskapstalanger i åldern 25-35 år för max 25 deltagare. Programmet mynnar ut i en personlig, långsiktig utvecklingsplan för varje deltagare.

Programmet genomförs på Lövsta (Leufsta) bruk (i norra Uppland, ca 1,5 tim bilfärd från Stockholm).

Tierp Rotary och Koestenbaum Institute genomför programmet utan ersättning för kursledning. Programmet genomförs av Rolf Falkenberg, CEO Koestenbaum Institute och Marjoe Alm, inkommande president, Tierp Rotary.

Utläggen, 5500 kr/deltagare, bekostas av deltagaren själv eller den Rotaryklubb som nominerat kandidaten. Utläggen består av licensavgift inkl. material till självkostnadspris (2100 kr/deltagare), helpension i två dagar och två nätter (3000 kr/deltagare) samt övriga utgifter (400 kr/deltagare).

Tierp Rotaryklubb

Rolf Falkenberg
President

ANMÄLAN
Anmälan sker genom inbetalning senast den 1 april 2007 på föreningens bankgiro 5761-8787 eller plusgiro 35 32 27-2. Kontakta Gunnar Folkesson i god tid innan 1 april om ni behöver faktura.

Per Jannersten
Distriktsguvernör

Löftsta Bruk

Ladda gärna ner följande dokument:
Inbjudan till RYLA-Ledarskapsutveckling
Information om RYLA