En kväll om Klubb- & Medlemsutveckling

onsdag 7 maj 2014 18:00-21:00, FEI, Företagsekonomiska Institutet med egen ingång på Döbelnsgatan 4 i en gammal butikslokal i hörnet av Kammakargatan, T-bana Rådmansgatan.
Varmt välkommen till en kväll med tips och råd om hur din klubb kan utvecklas!

Vi kommer bland annat att träffa Stockholm Djurgården som berättar hur de har arbetet med IPSOS-rapporten för att förnya klubben och Österåkersklubbarna som berättar hur de jobbar med aktivitet kring medlemsvärvning av föreläsare och personer som tidigare gästat klubbarna. Claes Malmsten kommer också under kvällen berätta om sitt nya uppdrag inför år 14-15, Klubbtjänst, och vad han kommer att satsa på inom medlemsutveckling och om det är något ytterligare klubbarna efterfrågar. Vi kommer även möta  Rotary Norrtelje  som med konkreta verktyg och undersökningar aktivt utvecklar yrkestjänsten som resulterat i en nytändning för hela klubben!

Kvällen vänder sig till nuvarande och kommande klubbstyrelser men självklart är alla medlemmar varmt välkomna. Kaffe & smörgås serveras till självkostnadspris.

Välkommen önskar
Claes Malmsten, Lena Hokfelt och Bo Sundmark