Distriktets President Elect Training Seminar (PETS)

lördag 15 mars 2014 10:00-16:00, Kungliga Slottet, ingång Livrustkammaren, Slottsbacken 3, Stockholm
Välkommen till President Elect Training Seminar (PETS) som genomförs omedelbart efter distriktets vårstämma. Deltagande är obligatoriskt för inkommande klubbpresidenter i distrikt 2350. Övriga inbjudna är distriktsledningen och Rotaract.

Vi äter lunch på Kungliga Myntkabinetten - Sveriges Ekonomiska Museum – och vill du se samlingarna så är det gratis inträde för alla rotarianer under lunchen.

PETS avslutas kl 16.00 och för alla som vill fortsätter vi med en timmes specialvisning av den nyöppnade utställningen Maktspel – ett kostymdrama:

"I kampen om tronen vinner eller dör du". I vårens utställning Maktspel - ett kostymdrama i Livrustkammaren förenas historiska och fiktiva karaktärer i berättelser kring eviga teman som makt, våld och kärlek. Här ställs Erik XIV, kung av Sverige, Elisabeth I, drottning av England och Joffrey Baratheon, kung över de sju kungarikena i fantasylandet Westeros, sida vid sida.

Varmt välkommen till PETS, anmäl dig gärna via länken ovan eller genom att kontakta Distriktssekreteraren anders.blomkvist@watchoutconsulting.se

Bästa hälsningar
Margareta Hölcke