Distriktskonferens

lördag 26 oktober 2013 10:00-16:00, MIC, Uppsala Universitet, Lägerhyddsvägen 2, Uppsala
Alla Rotarianer i distrikt 2350 hälsas välkomna till årets distriktskonferens med besök av representanter för RI, nordiska och svenska distrikt samt inspirerande föredrag, utställningar och trevlig samvaro. Ta gärna med blivande Rotarianer!

Klubbarna har redan betalt för två deltagare per klubb, normalt deltar president och sekreterare eller ersättare för dessa. Avgift för övriga deltagare är 350 kronor per person, detta inkluderar kaffe/te med tilltugg, lunch och frukt samt lokalkostnad. Avgiften inbetalas till distriktets bankgiro 5363-9365 eller plusgiro 35 32 27-2 i samband med anmälan. Vid Internet-betalning, ange "Distriktskonferens 2013" och namn på deltagare!

Anmälan sker på länken ovan. Eventuellt behov av specialkost anmäls till distriktssekreteraren Anders Blomkvist, e-post: anders.blomkvist@watchoutconsulting.se

Välkomna!