Distriktets festmåltid

fredag 25 oktober 2013 19:00-23:00, Eklundshof, Eklundshovsvägen 7, Uppsala
Distriktets årliga festmåltid med besök av representanter för RI, våra nordiska granndistrikt och svenska distrikt genomförs detta år på Eklundshof i Uppsala i trivsam gammaldags miljö. God mat och underhållning samt trevlig samvaro i glada Rotarianers sällskap kan utlovas!

Klädsel smoking/mörk kostym. Önskar du/ni övernatta i Uppsala, så erbjuder Eklundshof hotellrum till rabatterat pris, kontakta receptionen för bokning på tel 018-550100.

Anmälan görs på länken ovan. Eventuellt behov av specialkost anmäls till distriktssekreteraren Anders Blomkvist, e-post: anders.blomkvist@watchoutconsulting.se

Kostnad för välkomstdrink, trerätters meny, dessert och måltidsdryck (vatten/lättöl) är 390 kronor per person. Kostnad för vinpaket (förrätts-, huvudrätts- och dessertvin) är 210 kronor per person. Inbetalas till distriktets bankgiro 5363-9365 eller plusgiro 35 32 27-2 i samband med anmälan. Vid Internet-betalning, ange "Festmåltid 2013" och deltagares namn!

Alla Rotarianer med respektive i distrikt 2350 hälsas varmt välkomna. Bjud gärna med gäster!