Distriktets President Elect Training Seminar (PETS)

lördag 16 mars 2013 10:00-16:00, Uppsala Campus, Humanistiska institutionen, Ihre-salen, Thunbergsvägen 3N, Uppsala. Registrering kan ske från 08:00
Distrikt 2350 inkommande klubbpresidenter, inkommande klubbsekreterare, distriktets styrelse- och teammedlemmar samt AG för kommande Rotaryår (2013-2014) kallas till detta utbildnings- och planeringsseminarium.

Deltagande är obligatoriskt för inkommande klubbpresidenter och inkommande sekreterare. Två personer per klubb deltar utan kostnad, detta är redan betalt i årsavgiften till distriktet. Ytterligare deltagare från klubbarna och gäster är mycket välkomna, för dessa är måltidskostnaden 250 kronor.

Anmälan av samtliga deltagare ska göras via länken ovan.

Eventuella frågor kan sändas till DGE, epost staffan.bjorklund@telia.com samt inkommande distriktssekreterare Anders Blomkvist, epost anders.blomkvist@watchoutconsulting.se

Varmt välkomna!
Staffan Björklund