Utbildning i Rotarys webbtjänst

tisdag 27 april 2010 17:00-20:30, Kungsholmens Gymnasium Hantverkargatan 67-69 Stockholm
Tisdagen, 27 april 2010, är det dags för vårens kurs i Webbtjänsten.

Det blir en kurs som täcker det grundläggande områden kring arbetet med Webbbtjänsten. Vi tar naturligtvis upp närvarorapportering via Webbtjänsten.
Information har skickats ut till klubbarnas presidenter och IT-samordnare. Alla rotarianer som vill lära sig hur Webbtjänsten fungerar är välkomna.

Kursen anordnas, som vanligt, i Kungsholmens Gymnasium.

Till kursen finns det totalt 30 platser
Anmälningarna noteras i den ordning de kommer in.

Priset är 80 kr och betalas (med förhoppningsvis jämna pengar) vid registreringen. Anmälan om deltagande görs antingen genom att klicka på länken ovan vid "Anmälan". Skulle Ni av någon anledning inte kunna komma trots att ni är anmälda och fått bekräftelse, ber vi att Ni omgående kontaktar någon av oss.

Vi samlas innanför skolans huvudentré kl 17.00-17:15 för "närvarokontroll" och betalning. Kl 17.15 går vi till skolans café för en smörgås, något att dricka samt kaffe/the. Kursen startar 17.45 i sal 4311 och beräknas hålla på till ca 20.30.

De som anmäler sig till kursen bör ha viss datorvana (dvs hitta de flesta tangenterna).

Välkomna till kursen önskar
Kim Molin och Kjell Rodenstedt DITS:ar i 2350 (Diststriktets IT-Samordnare)