Kurs i Rotarys Webbtjänst

tisdag 10 november 2009 17:30 - måndag 9 november 2009 20:30, Kungsholmens Gymnasium / Stockholms Musikgymnasium, Hantverkargatan 67 Stockholm
Tisdagen 10 november kommer höstens kursverksamhet i Webbtjänsten att gå av stapeln. Vi kommer att koncentrera oss på klubbadministrationen med program och närvarorapportering. Alla som arbetar i klubben med Webbtjänsten är välkomna att deltaga. Begränsningen är dock 25 deltagare.

Kurserna kommer, som vanligt, att hållas i Kungsholmens Gymnasium / Stockholms Musikgymnasium. Vi börjar med avprickning av alla deltagare och betalning vid skolans huvudenté fram till 17:30. Sedan går vi i samlad tropp till skolans kafeteria där vi serveras en smörgås, vatten och kaffe. Kostnad 80 kr.

Kl 18:00 startar vi kurserna i skolans stora datasal i klassrum 4311. Vi kommer att ta en kort bensträckare ungefär halvvägs och vi beräknar att kursen är slut runt 20:30. Allt beroende på hur mycket frågor som ställs.

Anmälan sker via distrikt 2350s hemsida. Klicka på programpunkten den 10 november. Klicka på anmälan. Skriv in referenskoden. OBS! Referenskoden är personlig! Kommer den som vill anmäla sig inte ihåg referenskoden går det att beställa den genom att ange mailadressen. Samma mailadress måste finnas på personen i Webbtjänsten.

Välkomna!