RBN på Besök hos

tisdag 5 februari 2008 07:00-09:00, Polstjärnan konferens, Sveavägen 77<br> OBS TIden

Välkomna till Rotary Business Network!

Du som är rotarian och tillhör distrikt 2350 har nu möjlighet att utöka ditt affärsnätverk! Rotary Business Network förstorar det personliga kontaktnätet i yrkeslivet. Det bygger naturligt vidare på den tillit som rotarianerna redan utvecklat i sina respektive klubbar men som det kanske inte finns tid att utveckla på de ordinarie sammankomsterna.

Initiativtagaren Stephan Bruns har länge efterlyst en återanknytning till ett yrkesinriktat nätverk enligt Paul Harris grundtankar om Rotary. RBN går hand i hand med Rotarys etiska och moraliska kärnvärden genom att utgå från ”the four way test” där ledorden är sanning, korrekthet, vänskap och nytta.

Nätverket är öppet för alla rotarianer i distrikt 2350 som är intresserade av att dela med sig av sina erfarenheter och kontaktnät. Ingen medlemsavgift tas ut, du betalar enbart för lunchen under mötena.

En gång i månaden har RBN lunchmöte, ibland med inbjudna gästtalare. Men framförallt ges tid för medlemmarna att knyta nya förtroendefulla affärskontakter.

Nästa möte är, undantagsvis ett frukostmöte tillsammans med BNI, den 5 februari kl. 07.00-09.00, på Polstjärnan konferens, Sveavägen 77.vänskap och nytta.