Utbildning i Nya versionen av Webbtjänsten

tisdag 10 oktober 2006 17:00-20:30, <b>Kungsholmens Gymnasium/Stockholms Musikgymnasium, <br>Hantverkargatan 67-69 (Mitt emot Kungsholmens Brandstation)</b><BR><BR>

Nu är det dags igen...
Tisdagen den 10 oktober 2006 ordnar distrikt 2350 en kurs i klubbadministration över Internet med nya versionen av Webbtjänsten.
Kursen anordnas i Kungsholmens Gymnasium / Stockholms Musikgymnasium, Hantverkargatan 67-69 (Mitt emot Kungsholmens Brandstation).

Det finns 20 platser till denna kurs.
För närvarande finns det 1 plats kvar. 2006-10-06 kl 12.00
De tidigare kurserna har blivit fulltecknade på drygt en vecka... Anmälningarna noteras i den ordning som de kommer in... Bekräftelse skickas med vändande e-mail.

Samling vid skolans huvudentré. Kl 17.00 startar vi med en smörgås och öl, vatten eller kaffe i skolans kafeteria. Kursen kommer att hållas i sal 4311 mellan 17.30 - 20.30

Priset 80 kr och betalas tacksamt med jämna pengar.
Anmälan om deltagande görs vid länken Anmälan.

Kursen riktar sig främst till de som är IT-ansvariga inom klubbarmna. Naturligtvis får även andra klubbmedlemmar anmäla sig!

De som deltar i kursen bör, förutom att ha datavana, även ha med sig sin inloggningskod och sitt lösenord för att komma in på SRS hemsida och databas. För er som inte har detta, kontakta klubbens IT-ansvarige eller sekreterare. I nödfall kan även någon av oss DITS:ar hjälpa till.

Välkomna till kursen Adrian Frank och Kjell Löf, DITS:ar (Distrikt 2350s IT-Samordnare)