Guidad vandring i Tanto på Södermalm

torsdag 22 september 2022 17:30-19:30, Tanto på Södermalm
Talare:

Stockholm City Första Frukost Rk bjuder in till en guidad vandring runt Tanto på Södermalm. Historikern Stella Fare är vår guide. Stella har forskat mycket om Stockholm och har skrivit flera böcker.

Tid: torsdagen den 22 september kl 17.30

Pris: 200 kr (vilket inkluderar 150 kr för den guidade visningen sam 50 kr till Rotarys polio projekt)

Efter guidningen finns möjlighet att äta tillsammans på den trevliga och prisvärda restaurangen, Zinkendamms hotell vandrarhem, klockan 19.30.

Anmäl er till mig på evab.henriksson@gmail.com senast den 16 september och ange också om du vill äta. Mötesplats den 22/9 anges senare.

Avgiften swishar ni till 0734359958 och den inkluderar guidning och 50 kr till Rotarys polioprojekt. Polioviruset har nyligen påträffats i Londons avloppsvatten så vaccinationerna behöver verkligen fortsätta, även i länder där viruset var utrotat. Middag ingår inte i avgiften.

Minimiantalet är 20 personer så passa på att säkra en plats redan nu!

Välkomna!

Vänliga hälsningar

Eva B Henriksson
klubbmästare Stockholm City Första Frukost Rk

Tid: torsdagen den 22 september kl 17.30

Minimiantalet är 20 personer så passa på att säkra en plats redan nu!

Välkomna!

Vänliga hälsningar